Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.     

 

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.

Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.



 © Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos rasite čia:

https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/

 

Lentvario ambulatorija yra įstaiga.

Čia gydytojai gydo žmones.
 

Lentvario ambulatorijos adresas yra Lauko g. 26, LT-25115 Lentvaris, Trakų r. savivaldybė

Lentvario ambulatorijos telefonas yra +370 5 234 2515.

Lentvario ambulatorijos elektroninio pašto adresas yra 

 

 

Poliklinikos gydytojai dirba:

  • pirmadienį nuo 07:00 iki 19:00 valandos,
  • antradienį nuo 07:00 iki 19:00 valandos,
  • trečiadienį nuo 07:00 iki 19:00 valandos,
  • ketvirtadienį nuo 07:00 iki 19:00 valandos,
  • penktadienį nuo 07:00 iki 19:00 valandos,
  • šeštadienį     NEDIRBA
  • sekmadienį    NEDIRBA

Budintys šeimos gydytojai rūpinasi Jūsų sveikata.

Odontologai rūpinasi Jūsų dantų sveikata.

 


Kas yra Lentvario ambulatorija ?

Lentvario ambulatorijos yra medicinos įstaiga.

Ambulatorijos darbuotojai padeda žmonėms būti sveikiems.

Lentvario ambulatorija yra Lentvaryje, Trakų rajone.

Tačiau į ambulatoriją ateina ne tik Lentvario, bet ir visos Lietuvos žmonės.

Kiekvienais metais ambulatorijos gydytojai atlieka labai daug:

  • gydytojų konsultacijų.

Gydytojo konsultacija yra gydytojo susitikimas su žmogumi.

Susitikimo metu gydytojas sužino, kaip žmogus jaučiasi.

Tada gydytojas gali padėti žmogui.

Pavyzdžiui, pasakyti, kokius vaistus žmogus turi gerti,

kad pasveiktų. 

  • laboratorinių tyrimų.

Laboratoriniai tyrimai yra, pavyzdžiui, kraujo tyrimai.

 

Kokias paslaugas galite gauti Lentvario ambulatorijoje?

Lentvario ambulatorijoje galite gauti

šeimos medicinos paslaugas.

Šeimos gydytojai rūpinasi jūsų sveikata.

Jie gydo, kai sergate.

Jie gali patarti, kaip išlikti sveikiems.

Jeigu norite užsiregistruoti pas šeimos gydytoją:

  • galite paskambinti telefonu.

Telefono numeris yra +370 528 28 528

 

 

Lentvario ambulatorijoje galite gauti

odontologo paslaugas.

 

Odontologai rūpinasi jūsų dantų sveikata.

Jie gali padėti, kai skauda dantį.

Taip pat jie gali patarti, kaip prižiūrėti dantis.

 

Jeigu norite užsiregistruoti pas odontologą:

  • galite paskambinti telefonu.

Telefono numeris yra +370 528 28 528

 

 

Lentvario ambulatorijoje galite gauti

gydytojų specialistų konsultacijas.

 

Gydytojai specialistai rūpinasi skirtingais žmonių organais.

Organai yra žmogaus viduje.

Pavyzdžiui:

  • gydytojai kardiologai rūpinasi širdimi,
  • gydytojai neurologai rūpinasi žmogaus nervų sistema.

 

Jeigu norite užsiregistruoti pas gydytoją specialistą:

  • galite paskambinti telefonu.

Telefono numeris yra +370 528 28 528

 

 

 

Jeigu norite užsiregistruoti į Lentvario polikliniką:

  • galite paskambinti telefonu.

Telefono numeriai yra:

Suaugusiųjų registratūra: +370 528 28 528

Vaikų registratūra: +370 528 28 230

Administracija: +370 528 39923

 

 

Jeigu Jums reikia skubios pagalbos,

pavyzdžiui, pasidarė labai blogai, tačiau Lentvario ambulatorija  nedirba.

Jūs:

  • skambinkite greitosios medicinos pagalbai.

Pagalbos numeris yra 112.

  • kreipkitės į Trakų rajono sveikatos centrą

Ligoninės adresas yra Mindaugo g. 17, LT-21114 Trakai

 

 

 





Mes randamės

Lauko g. 26, LT-25115 Lentvaris, Trakų r. savivaldybė

Darbo laikas

Pirm. – Penkt.: 7.00 - 19.00

Šešt. – Sekm.: NEDIRBAME

Kontaktai

Suaugusiųjų registratūra: +370 528 28 528
Vaikų registratūra: +370 528 28 230
Administracija: +370 528 39923

info@lentvarioambulatorija.lt